EA ska starta om sina servrar kl 11.00 GMT. Vilket alltså blir 12:00 här? Nyvaken så hjärnan funkar inte. Hoppas det går att spela Battlefield: Bad CONNECTION 2 idag....
Spelade lite ganska sent igår och det funkade ganska bra men server browsern är väldigt seg... och ofta står det att servern är full även om det står att det finns en massa platser kvar... Det fixas nog snart iofs tror jag!
Ja jag tror också att allt fixas. Det som irriterar mig mest är att dom hade en beta, men fortfarande så funkar spelet så dåligt. Men ska inte behöva vänta över en vecka på att få spela spelet ordentligt. Men när det väl funkar, så har jag otroligt kul med det.
Jo känns inte som att själva releasen av spelet inte blev någon höjdare, men ser endå fram emot att spela ikväll, får se om jag lyckas få igång teamspeak också Men det för många timmar kvar av jobbdagen för att det ska vara roligt
Blev en hel del rundor igår, det var kul, synd att det var lite problem med servern bara, men det var väldigt komiskt med all lagg att försöka döda folk
Borde väl börja funka igen annars får vi väl lägga till varandra igen... Tråkigt med så mycket buggar så här i början. Folk som har testat betan har väl bara spelat och inte brytt sig om att rapportera fel kanske!?